رشت- رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی است، گفت: با اجرایی شدن این طرح، شهروندان به‌وضوح مزایای آن را مشاهده کرده و حجم ترافیک رشت به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

تصویب طرح جامع ترافیک گامی مهم در جهت کاهش مشکلات ترافیکی رشت است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود کاظمی صبح  شنبه در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: تصویب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای چهارم است و باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی اعلام کرد: بررسی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغاز شد و در این مدت بارها جهت تصویب به شورای عالی ارسال شد که هربار به‌دلایلی با آن موافقت نشده بود.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شورای چهارم تمام تلاش خود را برای تصویب این طرح به‌کار گرفت تصریح کرد: شورای چهارم رشت در قالب کمیسیون‌ها و با بهره گیری از مشاوران توانمند موفق شد طرح جامع حمل و نقل و ترافیک را به تصویب برساند.

کاظمی درباره عملیاتی شدن طرح جامع ترافیک بیان کرد: تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی است و برای ادامه این مسیر نیازمند بررسی‌های مجدد کارشناسانه و نگاهی عمیق به ترافیک رشت و مشکلات پیرامون آن هستیم.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: یقیناً با اجرایی شدن این طرح، شهروندان به‌وضوح مزایای آن را مشاهده خواهند کرد و حجم ترافیک رشت به‌طور چشم‌گیری کاهش خواهدیافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.