زنجان-فرماندار زنجان گفت: سد مشمپا رگ حیاتی زنجان است و اگر هر چه سریع‌تر ساماندهی نشود، آینده زنجان با مشکل مواجه می‌شود.

سد «مشمپا» رگ حیاتی زنجان است

به گزارش قدس آنلاین،  رسول بیات ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: از این پس هفته‌ای یک روز برای پیگیری مسائل در سطح ملی در استان تهران حضور خواهیم یافت.

وی از شناسایی اولویت‌های مهم شهرستان زنجان خبر داد و گفت: مدیریت آب یکی از این اولویت‌ها است و۴۰ طرح در حوزه آب پیش‌بینی شده است.

فرماندار زنجان گفت: دولت جدید باید با اراده قوی‌تر به پروژه‌ها ورود پیدا کند و برخی پروژه‌ها تجربه چندین ساله داشته است و این معنایی ندارد و باید گره‌های پروژه‌ها باز شود.

بیات تاکید کرد: سد مشمپا رگ حیاتی زنجان است و اگر هر چه سریع‌تر ساماندهی نشود، آینده زنجان با مشکل مواجه می‌شود و  نباید به فکر سدهای بزرگ و همچنین بندهای آبخیزداری باشیم.

وی با بیان اینکه شاهد رشد ۵۴ درصدی در اعتبارات بودیم ولی اما این موضوع راضی‌کننده نیست، تصریح کرد: ۲۷۲ پروژه به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان در ۲۶ فصل توزیع شده و پیگیر تخصیص حداکثری این اعتبارات خواهیم بود.

بیات گفت: در برخی سال‌ها شاهد عدم درست هزینه اعتبارات بوده‌ایم وتلاش می کنیم  با نظارت کامل بر هزینه‌کرد اعتبارات توجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.