وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم نیز تداوم خواهد یافت، گفت: تحقق برنامه های این طرح در گرو همراهی همه نهادها و قوای سه گانه است.

تحقق برنامه های طرح تحول نظام سلامت در گرو همراهی همه نهادها است

 به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر شنبه در آئین افتتاح مرکز تصویر برداری خدمات درمانی گرمسار ضمن تشریح برنامه های طرح تحول نظان سلامت، بیان کرد: یکی از اولویت های دولت دوازدهم ادامه این طرح خواهد بود اما باید در نظر داشت که تحقق برنامه های آن در کشور با کمک مسئولان، نخبگان و استادان دانشگاه های علوم پزشکی شدنی است.

وی افزود: برای افزایش سطح رفاه در جامعه نیازمند کمک همه قوای کشور هستیم، بنابر این نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

عضو کابیه یازدهم گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیازمند همیاری و همدلی مردم و مسئولان است، پس اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد.

قاضی زاده هاشمی رفع مشکلات معیشت مردم را اولویت اصلی همه مسئولان خواند و گفت: رفع مشکلاتی که مردم با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، به جناح خاصی تعلق ندارد، بنابر این همه باید در این راه تلاش کنند.

وی افزود: یکی از مصادیق انقلابی گری در شرایط کنونی رفع مشکلات مردم و گام برداشتن برای کاهش آن هاست.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کشور به خاطر داشتن استادان فرهیخته قادر هستند با دانشگاه های معتبر بین المللی رقابت کنند، بیان داشت: در سال های آینده تلاش خواهد شد، زیرساخت های بهداشتی روستاهای زیرپوشش افزایش یابد تا مردم خدمات دولت دوازدهم را بهتر لمس کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.