۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 549679

با دستور سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان، تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در اردوی اتریش از جمله ۵ بازیکن ستاره از الاهلی کنار گذاشته می‌شوند.

تصمیم جنجالی سرمربی حریف پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، تیم الاهلی عربستان در حال حاضر در اردوی آماده سازی خود در اتریش به سر می برد و بازی های تدارکاتی را دنبال می کند.

روزنامه «عکاظ» عربستان در گزارشی به آخرین وضعیت تیم الاهلی پرداخته و تاکید کرده است که پنج ستاره الاهلی با دستور «سرگئی ربروف» سرمربی این تیم عربستانی کنار گذاشته خواهند شد.

این روزنامه نوشت: «مطلع شدیم که ربروف سرمربی اوکراینی تیم، مسئولان باشگاه را در جریان تصمیمش برای کنار گذاشتن تعداد زیادی از بازیکنان از جمله ۵ بازیکن بزرگ و موثر قرار داده است. ربروف علاقه ای ندارد لیست باشگاه بیش از ۲۵ بازیکن باشد ولی مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا سرمربی خود را برای بستن لیست تیم با ۲۸ بازیکن قانع کنند.»

روزنامه عکاظ در ادامه گزارش خود آورده است: «سرمربی الاهلی زمانی که تمرین تیم در جده آغاز شد از باشگاه این درخواست را مطرح کرده بود ولی مسئولان از سرمربی خواستند که به تمام بازیکنان فرصت بدهد تا در اردوی اتریش شرکت کنند و بعد از آن نظر نهایی خود را بدهد.»

این روزنامه عربستانی همچنین به مشکل بزرگتری که برای الاهلی پیش آمده، اشاره کرده است. طبق ادعای عکاظ، انتقال «لئوناردو دسوزا» بازیکن برزیلی پارتیزان بلگراد به الاهلی به مشکل خورده است چرا که این بازیکن با پارتیزان قرارداد دارد و نمی تواند به الاهلی اضافه شود. در صورتی که الاهلی بخواهد این بازیکن را در شرایط فعلی جذب کند، باید ۴ میلیون یورو هزینه کند و مسئولان باشگاه در حال رایزنی با تیم صربستانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.