خرم آباد- مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سرمایه‌ گذاری سند اشتغال استان لرستان ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان است.

بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سند اشتغال در لرستان سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی آشتاب شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اعلام اینکه سرمایه‌ گذاری سند اشتغال این استان ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان است گفت: با این میزان سرمایه گذاری ۲۵ هزار و ۴۷۹ فرصت شغلی پیش بینی شده است.

آشتاب افزود: از این مبلغ ۴ هزار و ۸۹ میلیارد تومان سهم بانکی، هزار و ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و هزار و ۲۰ میلیارد تومان بخش خصوصی است.

وی گفت: سهم بخش کشاورزی هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶ هزار و ۳۱۷ نفر و بخش صنعت ۳ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۹ درصد از مجموع آمار اشتغال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد در اولویت است افزود: در بخش خدمات سرمایه‌ گذاری هزار و ۱۴۷میلیارد تومان بوده که در بروجرد سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۳ هزار و ۳۴۱ نفر است.

وی گفت: در بخش جهاد کشاورزی ۱۴۸ میلیارد تومان با ۴۲۰ نفر اشتغالزایی، در بخش صنعت ۵۲۸ میلیارد تومان با هزار و ۱۷ نفر اشتغالزایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای امسال از ۳ هزار و ۳۴۱ نفر تعهد اشتغال در بروجرد برای ۴۷۵ نفر شغل ایجاد شده و حدود ۱۴ درصد از آمار اشتغال تحقق یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.