بوشهر- رئیس بیمارستان سلمان فارسی استان بوشهر گفت: این طرح های توسعه ای احداث ساختمان جدید واحد دیالیز ، توسعه واحد ام آر آی و توسعه ساختمان سی سی یو است.

سه طرح توسعه ای در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، شهریار اظهار داشت: بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بزرگترین مرکز درمانی  ملکی وابسته به سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر است.

وی افزود: این بیمارستان در سه سال گذشته از یکصد و ۳۲ تخت اکنون به یکصد و ۹۰ تخت  افزایش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی استان بوشهر، تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته بیمارستان  در چند سال  گذشته تغییرات خوبی در سطح بیمارستان شاهد بوده ایم که مهمترین تغییر  می توان به افزایش تخت بیمارستانی اشاره کرد که در  مدت دو سال افزایش ۶۰ تخت  به ظرفیت بیمارستان را شاهد بوده ایم.

فرداد بیان کرد: از نظر  تکنولوژی بخش تصویر برداری بیمارستان به شکل کامل متحول شد، در ابتدا تجهیزات آنالوگ ما به دیجیتال تبدیل شد و اکنون ام آر آی با پیشرفته ترین دستگاهی که در دنیا وجود دارد  تجهیز شد، به خاطر قابلیت های خوبی که وجود دارد انواع تصویر برداری ها که در گذشته در استان امکان نبود اکنون انجام می شود.

وی گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ برش به تازگی نصب  و جایگزین دستگاه  قبل شده است با جایگزین شدن این دستگاه امکان تصویر برداری دینامیک و سیتی آنژیو گرافی ها  در این سطح قابل انجام است.

وی از به روز شدن بسیاری از دستگاه های تصویر برداری در این بیمارستان خبر داد و گفت: اکنون واحد تصویر برداری  ما  از نظر برخورداری از تجهیزات روز و نو  در کشور منحصر به فرد است.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی استان بوشهر، تصریح کرد: در زمینه توسعه خدمات آزمایشگاهی علاوه بر تقریبا افزایش ۴۰ درصدی نیروی انسانی، آمایش های ما نیز به شکل اساسی متحول شد و اکنون اکثر آزمایش های تخصصی و فوق تخصصی در این آزمایشگاه انجام می شود.

فرداد اظهار کرد: خدمات دندانپزشکی در سه سال گذشته  بعد از  چند سال وقفه مجدد راه اندازی شد و اکنون خدماتی که در تعهد سازمان تامین اجتماعی است  انجام می شود.

وی با بیان اینکه برنامه هتلینگ بیمارستان یک برنامه کشوری بود، بیان کرد: بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی بر اساس این طرح در راستای اجرای طرح تحول سلامت ملزم شدند درراستای ارتقاء سطح رفاه بیمار و همراه بیمار بود که در زمینه تغییر تخت ها، خرید تخت های همراه بیمار، تجهیز اتاق ها به تلویزیون، ایجاد حریم خصوصی برای بیمار انجام شد

رئیس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی استان بوشهر، بیان کرد: راه اندازی پارکینک بیمارستان یکی از نیازهای ضروری بود که عدم وجود آن همیشه موجب ترافیک  می شد که از یک سال قبل پارکینگ راه اندازی و  اکنون به شکل رایگان قابل استفاده است.

فرداد بیان کرد: بخش زایشگاه بیمارستان کاملا بازسازی شده و اکنون یکی از مجهزترین و بهترین زایشگاه در سطح استان است.

وی با بیان اینکه تقریبا تمام بخش های بستری ما بازسازی شد و بخش اورژانس نیز از نظر ظاهری و قابلیت ها بسیار متحول شده است، گفت: همچنین ظرفیت دیالیز بیمارستان را از شش تخت در یک نوبت کاری به ۸ تخت به سه نوبت کاری  افزایش داده شده است.

وی از اجرای سه طرح توسعه بیمارستانی برای ماه های آینده خبر دادو گفت: این طرح های توسعه ای احداث ساختمان جدید واحد دیالیز و افزایش آن به ۱۵ تخت ، توسعه واحد ام آر آی  و ایجاد فضاهای پشتیبان و فضای انتظار مراجعه کنندگان و توسعه ساختمان  سی سی یو و ارتقاء آن به ۷ تخت می باشد.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی استان بوشهر، افزود: تمامی تلاش های صورت گرفته موجب آن شده است که تمامی کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند میدانند اکثر خدمات مورد نیازشان در این بیمارستان انجام می شود.

فرداد بیان کرد: برنامه های مختلفی نوین سازی و توسعه نیز در برنامه های این بیمارستان وجود دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.