بوشهر-به دنبال افزایش شدید رطوبت در شهرهای ساحلی استان بوشهر ، مردم این استان صبح مخاطره انگیزی را آغاز کردند.

مه و رطوبت شدید صبحگاهی، مردم استان بوشهر را غافل‌گیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال افزایش شدید رطوبت در شهرهای ساحلی استان بوشهر ، مردم این استان از اوائل صبح امروز غافل‌گیر شده و بامدادی مخاطره‌انگیز را آغاز کردند.

 بر اساس اخبار دریافتی خبرنگاران خبرگزاری فارس از شهرستان‌های استان بوشهر، رسیدن میزان رطوبت تا 90 درصد در اوائل صبح جاری سبب شده تا با مه شدید صبحگاهی در کنار دمای بالای 31 درجه شاهد ترافیک سنگینی در ورودی شهرهای استان باشیم.

مه شدید صبحگاهی در کنار کاهش فاصله دید سبب ترافیک شدیدی در 10 کیلومتری ورودی شهر بوشهر شده و صفی از خودروها را به دنبال داشته است.

به گفته کارشناسان اداره کل هواشناسی استان بوشهر میزان نم نسبی امروز به طور متوسط در استان بوشهر 89 درصد اعلام شده و با ورود موج جدید از گرما ، بوشهر با 39 و برازجان با 49 درجه گرمایی متفاوت با بالا بودن میزان رطوبت 89 درصدی به شکل متوسط را تجربه خواهند کرد.

با افزایش میزان گرما در ماه دوم فصل تابستان، شاهد افزایش میزان مصرف برق در استان بوشهر نیز خواهیم بود که با توجه به این که بخش عمده‌ای از این مصرف در سازمان‌های دولتی مصرف می‌شود ضرورت کاهش فعالیت ادارات تا ساعت 13 در استان بوشهر را دو چندان می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.