کرج- سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر یک هکتار زمین به‌منظور درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) به دفتر واگذار شده است، گفت: زمینی هم به‌منظور سازمان فرهنگی به دفتر اختصاص داده می‌شود.

درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) در استان البرز احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس قاضی‌خانی در نشست‌خبری به‌میزبانی آستان قدس رضوی نمایندگی البرز که پیش از ظهر یکشنبه در سازمان حج و زیارت استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه دفتر آستان قدس رضوی در استان البرز در بهمن سال گذشته راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این دفاتر در سراسر کشور راه‌اندازی شد که البرز پنجمین استان بوده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه براساس دستور مقام معظم رهبری در منشور ۷ گانه در آستان قدس رضوی، رسیدگی به موقوفات و ابنیه آستان، ترویج فرهنگ غنی رضوی و تسهیل ارتباط مردم با آستان قدس رضوی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: سازمان فرهنگی آستان قدس به منظور ترویج فرهنگ رضوی در راستای محرومیت‌زدایی وجود دارد.

وی با اشاره به طرح خادم یاران رضوی و بیان اینکه در این طرح در استان البرز بیش از ۶۰۰ نفر و در کشور بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت نام کردند، عنوان کرد: در استان در سال گذشته ۳۰۰ نفر آموزش دیدند.

قاضی‌خانی با بیان اینکه خادم یاران به ۳ کانون تقسیم می‌شود، اضافه کرد: این کانون‌ها به حسینیه‌ها و تکایا، سازمان‌ها و ارگان‌ها و موضوعات تخصصی چون مهندسی و پزشکی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دفتر راه‌اندازی کارگروه‌های گوناگون در هر شهرستان با حمایت امام‌جمعه است، بیان کرد: دفتر آستان قدس رضوی در سال گذشته ۱۰ هزار زائر اولی و محروم را به مشهد اعزام کرد و در سال جاری تا کنون نزدیک به یک هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

قاضی‌خانی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر یک هکتار زمین به منظور درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) به دفتر واگذار شده است، ادامه داد: زمینی هم به منظور سازمان فرهنگی به دفتر اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به انجام امور سلامت، بهداشت و درمان در ۱۰ نقطه در استان البرز، اظهار داشت: مرکز امور بانوان رضوی در استان البرز ایجاد شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.