بردسکن- معاون فرماندار بردسکن برایجاد اشتغال پایدار در همه حوزه ها تاکید کرد و گفت: توجه به حوزه اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

ایجاد اشتغال پایدار باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه  می شود

به گزارش قدس آنلاین ظهر یکشنبه ،مهندس ابراهیم قاسم پور در نشست با رئیس اداره بهزیستی که رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت این شهرستان نیز حضور داشتند گفت: دولت به حوزه بهزیستی توجه  ویژه ای دارد که افزایش ۳ برابری مستمری و ۲ برابر شدن یارانه های مددجویان این نهاد بیانگر این ادعا است.

معاون فرماندار بردسکن گفت تنها با فراهم آوردن شغل پایدار می توانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی  معلولان را بهبود ببخشیم ومعضلات اجتماعی را کاهش دهیم.

وی با بیان برخی از پتاتسیل های بالقوه شهرستان به خصوص درزمینه کشاورزی و دامپروری این مهم را فرصت استثنایی درزمینه اشتغال مددجویان بهزیستی دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال افزود : سازمان بهزیستی در سال ۹۶ باید ضمن افزایش کیفیت خدمات به معلولان حداکثر توان خود را برای ایجاد اشتغال برای مددجویان به کار گیرد تا از نیازمندی جامعه هدف کاسته و بر توانمندی این قشر آسیب پذیر افزوده شود.

معاون فرماندار بردسکن اخذ مجوز  اورژانس اجتماعی در بردسکن را یکی دیگر از خدمات انجام شده بیان کرد و گفت: این پایگاه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت خود را در شهرستان آغاز می کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه اداره بهزیستی بردسکن علی رغم اینکه بیشترین مراجعه کننده را دارد اما کمترین نارضایتی به حوزه فرمانداری را دارد.

وی افزود: امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال سهم  بهزیستی استان از اعتبارات اشتغال ۵۰ میلیارد تومان است که امید است سهم شهرستان بردسکن از این اعتبارات قریب به ۳ میلیارد تومان باشد.

وی گفت: طی ۴ سال اخیر برای اشتغال ، مسکن معلولان گام های اساسی و بزرگی برداشته شده  است و تاپایان امسال نیز امیداست زمینه  بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی دیگر در حوزه بهزیستی شهرستان فراهم شود.

دراین نشست مصطفی محمد پور رئیس اداره بهزیستی بردسکن گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه های مسکن، اشتغال  و پرداخت یارانه و مستمری به مددجویان این نهاد را ارائه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.