دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا تنها راه برون رفت از وضعیت ناهنجار کشور را توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت در ابعاد مختلف عنوان کرد.

روحیه مقاومت در کشورهای منطقه نتیجه نفوذ انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری عصر امروز(یکشنبه) در یادواره سردار شهید نورعلی شوشتری که در مصلای بزرگ شهر ری برگزار شد، در سخنانی ترویج فرهنگ تسلیم نشدن و زانو زدن در مقابل دشمن را از پیام‌های شهدا بر شمرد و گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت نا به هنجار کشور در همه زمینه‌ها توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت در ابعاد مختلف است.

وی در ادامه با بیان این که شهیدان رمز اقتدار، ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داده‌اند، گفت: لباس عزت و افتخاری که امروزه بر تن ملت ایران است، مدیون رشادت‌های شهدا و صبر خانواده‌های آنها هستیم.

سرلشکر رحیم‌صفوی در ادامه گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد دفاع مقدس و ابعاد روحی و عظمت شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم و هنوز شهیدان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و فرهنگ دفاع مقدس مظلوم واقع شده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: اگر حماسه دفاع مقدس و رشادت شهیدان نبود قدرت و نفوذ ما از غرب آسیا تا مدیترانه وجود نداشت. انتفاضه فلسطین و مقاومت کشورهای منطقه به خاطر عظمت ایران شکل گرفته است.

وی صدور روحیه مقاومت ملت ایران در کشورهای همسایه را سبب شکست استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: روحیه مقاومتی که در کشورهای منطقه به وجود آمده نتیجه نفوذ انقلاب اسلامی و نفوذ مقاومت شهیدان است.

سرلشکر رحیم‌صفوی در خصوص شهید شوشتری گفت: سردار شهید نورعلی شوشتری از اوایل انقلاب لباس پاسداری را بر تن کرد و به دفاع از انقلاب پرداخت و بعد از دفاع مقدس نیز خدمات بسیاری را به انقلاب کرد و موجب شد امنیت به سیستان و بلوچستان برگردد. او مردی با صلابت و شجاع بود و با دشمنان دشمن و با دوستان مهربان بود و بسیار با عقلانیت و تدبیر نیروهای بومی را سازماندهی کرد. او یک فرمانده جامع، مردم‌دار، مطلوب اسلام و یک پاسدار در تراز انقلاب اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.