رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: رفع مشکلات تهران نیاز به تعامل همه نیروهای موثر دارد.

رفع مشکلات تهران نیاز به تعامل همه نیروهای موثر دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عارف در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب شهردار برای تهران در راستای حل مشکلات شهر است لذا باید توجه کرد که شهردار تهران شهردار همه شهر است.

وی با تاکید بر ضروت حل مسائل شهر تهران گفت: رفع مشکلات تهران نیاز به تعامل همه نیروهای موثر در شهر دارد و تنها در این صورت است که مشکلات قابل رفع خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان تهران اضافه کرد: انتظار مردم از شورا و نهادهای مختلف، حمایت از روند فعالیت شهردار آتی شهر تهران است لذا باید همه دستگاه ها در این زمینه ورود مثمر ثمر داشته باشند.

وی با تاکید بر شورای ۵۱ نفره متشکل از اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم تهران در مجلس گفت: آینده تهران روشن است چون عزم اصلاح وجود دارد.

عارف با بیان اینکه روند فعالیت منتخبان شورای پنجم با جدیت و پایمردی همراه بوده است، به برگزاری ۱۸ جلسه توسط اعضا اشاره کرد و گفت: منتخبین با نگاهی مسئولیت مدارانه و در راستای اعتماد مردم نه تنها جلسات مشترک ۲۱ نفره را هفته ای دو بار برگزار کرده اند در پاسخگویی به اعتماد مردم و خدمت به آنها در طول هفته جلسات تخصصی نیز با نهادهای مختلف در شهرداری و همچنین با کارشناسان و ... داشته اند.

در این نشست ۱۹ عضو منتخب شورای پنجم حضور داشتند و خواهان تداوم همراهی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با شورای پنجم شدند.

گفتنی است اعضای شورای پنجم شهر تهران امروز جلسه ای نیز با استاندار تهران داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.