اهواز_ جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله کالای خانگی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. 

بیش از ۴ میلیارد ریال کالای خانگی قاچاق در اندیمشک کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی پل زال، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اندیمشک - خرم آباد به ۲ دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کامیون های توقیفی تعداد ۱۵۹ نگله ظرفشویی، ۱۲ کارتن جاروبرقی و تعدادی قطعات ماشین لباسشویی کشف شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و راهی مراجعی قضائی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده را چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی نا امن می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.