اراک- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با آغاز به کار کارگران شرکت هپکو آرامش به این واحد صنعتی بازگشته و باید همکاری منسجمی برای از سرگیری تولید در این واحد صورت پذیرد.

بازگشت آرامش به هپکو / تولید تا سه سال آینده تضمین می شود

به گزارش قدس آنلاین، حاجی‌پور در خصوص موضوع تولید در این واحد صنعتی، خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات اولیه برای خرید سه هزار دستگاه ماشین‌آلات راهداری کشور از کارخانه هپکو حداقل تا سه سال آینده تولید این واحد صنعتی تضمین می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: این قرارداد برای مدت پنج سال برنامه‌ریزی شده و کارخانه هپکو باید به صورت دوره‌ای و سالانه ماشین‌آلات را به ستاد مدیریت بحران کشور تحویل دهد .

وی بیان کرد: تیرماه گذشته در خصوص پرداخت معوقات کارگران توافقی با سهام‌دار جدید این واحد صنعتی انجام شد که طبق توافق بخشی از معوقات پرداخت شده است و مابقی به تناوب پرداخت خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تاکید بر این نکته که با از سرگیری تولید، مشکلات این واحد صنعتی به مرور رفع می‌شود و شاهد رونق در شرکت هپکو خواهیم بود، افزود: ظرفیت‌های قابل توجهی در کارخانه هپکو وجود دارد که در صورت تغییر و تحولات کارشناسی می‌توان بزودی جایگاه و برند این واحد تولیدی را در عرصه بازارهای داخلی و بین‌المللی صنعتی احیا کرد .

حاجی پور تاکید کرد: کارخانه هپکو برای تجدید قوا نیازمند حمایت دولت در قالب جلوگیری از واردات ماشین‌آلات راه‌سازی دست دوم و ماشین‌آلات چینی است که به اتخاذ تصمیم جدی در این رابطه نیاز داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اشراف و تعامل مدیریت جدید کارخانه هپکو در بخش صنعت اروپا و کشورهای آسیای جنوب شرقی، پیش‌بینی می‌شود مراودات این کارخانه با شرکت‌های لیپهر آلمان و کوماتسو ژاپن از سرگرفته شود و این کارخانه بتواند سهمی از بازارهای جهانی ماشین‌آلات راهسازی را نیز در سبد فروش خود داشته باشد.

گفتنی است، از روز گذشته با حضور کارگران در هپکو فعالیت این شرکت از سر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.