​ایلام- استاندار ایلام گفت: اخیراً به دلیل نبود خوراک مورد نیاز، فرآیند تولید در پتروشیمی ایلام متوقف شده و ادامه این روند زیبنده صنعت استان نیست.

توقف تولید پتروشیمی ایلام زیبنده نیست

محمدرضا مروارید روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه به دلیل مسائل فنی و نبود خوراک، پتروشیمی ایلام بیش از یک هفته است که از مدار تولید خارج شده است، اظهارداشت: در این خصوص رایزنی ها و پی گیری های مفصلی با مسئولان و متولیان امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی ایلام نقش بسزایی در اشتغال استان داشته است، افزود: اگر تأمین خوراک این مجتمع بزرگ صنعتی در اولویت قرار نگیرد و به سرعت حل و فصل نشود، قطعاً روند توسعه این پتروشیمی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی، پیشرفت کلی و روند توسعه پتروشیمی ایلام رضایتبخش بوده است، بیان داشت: قطعاً با راه اندازی واحدهای الفین و SRU زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر از افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه ایجاد صنایع پتروشیمی، نوید بخش توسعه پایدار و اشتغال آفرینی در سطح استان است، یادآور شد: امیدواریم که مسائل و مشکلات پتروشیمی ایلام مرتفع و صنایع پایین دستی نیز بسرعت ایجاد شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.