خرم آباد- رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گفت: پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای بدون آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز دوشنبه دوم مرداد ماه آغاز و تا نُهم ادامه خواهد داشت.

پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی لرستان، سعید فرح‌بخش با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در۱۰۰کد رشته و ۱۷۱ کد رشته محل برای تحصیل در ۲۷ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت پذیرش می‌نماید.

وی ادامه داد: در پذیرش مذکور دانشگاه علمی کاربردی لرستان، ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو را دارد.

 فرح بخش ادامه داد: در پذیرش مذکور دانشگاه علمی کاربردی لرستان، ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو را دارد.
افزود: ثبت نام دوره های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان افزود: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا سی‌و یکم شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.