اهواز-  سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان راه اندازی شد.

سیستم جدیدتصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان ایذه، مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه  با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای تکمیل  پروژهای زیرساختی دربیمارستان شهدای ایذه با همت مهندسین و تکنسین ها وکارشناسان بهداشت محیط و با نظارت اداره محیط  زیست ایذه سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدا، تجهیز و راه اندازی شد.  
دکتر مازیار حسن زاده کیانی با بیان اینکه سلامت مردم همیشه در اولویت برنامه های شبکه بهداشت و درمان ایذه بوده است؛ اضافه کرد؛ سیستم قدیم تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه، همواره یکی از معضلات زیست محیطی و جز دغدغه های اصلی ما بود.
وی اعتبار راه اندازی این پروژه را  بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان  ذکر کرد و وگفت: سیستم جدید توسط پرسنل بهداشت  محیط بیمارستان شهدا و مرکز  بهداشت ایذه طراحی شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه افزود: سیستم قبلی این تصفیه خانه از نوع  قدیمی بود و از معایب آن میتوان به میزان  هوادهی پایین اشاره کرد.
حسن زاده کیانی راه اندازی این تصفیه خانه را اقدام مهمی در راستای طرح تحول سلامت انجام دانستند، و از زحمات ریاست و مدیرداخلی بیمارستان، ناظر عمرانی تاسیسات، مهندسین و تکنسین های تاسیسات بیمارستان شهداء، خدمات، بهداشت محیط و کلیه کسانی که در راه اندازی این سیستم نهایت همکاری را داشتند تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.