رئیس کمیته امداد از افزایش مستمری مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: دنبال توسعه ساختمان اداری نیستیم و پول را هزینه مددجویان می‌کنیم.

واریز مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با ارقام جدید/ اعتبارات مالی را هزینه مددجویان می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من یک ارادت قلبی به استان کهگیلویه و بویراحمد دارم و شاکرم برای دومین بار به این استان سفر کردم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به دهه کرامت افزود: ما به عنوان پیرو آن امام بزرگوار و خواهر گرامی‌اش باید  فعالیت جهادی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه سر سفره امام و انقلاب نشسته ایم، بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اهداف برنامه سال ۹۵ رسیده است و برنامه مطلوبی برای امسال پیش بینی کرده اند.

فتاح با بیان اینکه به دنبال همسان سازی سطح استان‌ها هستیم، گفت: برنامه ۵ ساله را تدوین و ابلاغ کردیم و برنامه امسال هم آماده و در آن راستا فعالیت را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: دولت با محدودیت اعتبارات تاکنون به درستی افزایش مستمری را انجام داده و همکاری دولت و مجلس با امداد ستودنی است.

فتاح با اشاره به اینکه امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هیچ مسئولی از کمبود بودجه حرف نزد، گفت: فراخوان انجام شد و ۵۲۰ هزار نفر برای طرح محسنین اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به تجزیه مسئولیت‌ها در امداد، افزود: به لطف خدا معدل ازدواج در خانواده مددجویان بیشتر از بیرون است و میزان طلاق در جامعه هدف ما نسبت به بیرون بسیار پائین است.

فتاح تصریح کرد: برای پرداخت وام ضروری با تاسیس صندوق امداد هیچ مشکلی نداریم و در این زمینه صف درست نمی‌کنیم و همچنین جهت ضمانت تسهیلات ضروری از همین مستمری می‌توانند استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد کشور از پرداخت حقوق تمام کارکنان امداد و مددجویان بزودی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد خبر داد و گفت: برای جذب سرمایه گذار مزیت‌ها و قابلیت‌های استان را بگوید و همیشه از نارسایی و اخر جدول بودن صحبت نکنید.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار میلیارد تومان وام اشتغال سهمیه داشتیم که هزار و ۱۰۰ جذب شد و امسال سهم ما ۲۱۰۰ میلیارد تومان است، افزود: یک هزار میلیارد هم از منابع امداد پرداخت می‌کنیم که سرجمع ۳ هزار میلیارد برنامه پرداخت تسهیلات اشتغال داریم.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه  نظارت در استان‌ها در زمینه تسهیلات اشتغال باید به گونه‌ای باشد که کمترین انحراف را داشته باشد، اظهار داشت: دنبال توسعه ساختمان نیستیم پول را هزینه مددجویان می‌کنیم در چادر هم می‌شود جنگ را اداره کرد و رسالت اصلی امداد همین نکته است.

فتاح با اشاره به اینکه ۶ هزار مسکن در این استان در نوبت داریم که از این تعداد یک هزار مسکن شهری و مابقی روستایی است، گفت: مگر نمی‌شود ۶ هزار خانه ۶۰ متری بسازیم کمک کنید این مسئله  با همکاری و تعامل شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش مستمری مددجویان ابتکار مجلس بود، تصریح کرد: این کار واقعا اقدام بزرگی بود و یک همگرایی ملی برای این اتفاق بزرگ ایجاد شد و دولت هم آن را اجرا کرد.

فتاح با بیان اینکه یک برنامه با همکاری دولت و مجلس در خصوص خروج مددجو داریم، گفت: مددجویی وجود دارد که ۲۵ سال از خدمات این نهاد استفاده می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.