گران‌ قیمت‌ترین بازیکن جهان از تاثیر بالای زلاتان ایبراهیموویچ و آخرین شرایط منچستریونایتد سخن گفت.

پوگبا: زلاتان هنوز رهبر بزرگی برای ما در یونایتد است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، بعد از مصدومیت سنگین فصل گذشته زلاتان ایبراهیموویچ هنوز مشخص نیست که این بازیکن بار دیگر بتواند برای منچستریونایتد بازی کند یا خیر.

این مهاجم ۳۵ ساله فصل قبل با زدن ۲۸ گل قبل از مصدومیت نشان داد که منتقدانش در زیر سوال بردن توانایی‌های او اشتباه می‌کردند.

پل پوگبا با تمجید از تاثیر بالای زلاتان ایبراهیموویچ، گفت‌: زلاتان یک رهبر است و هنوز هم همین‌طور چون او در تیم حضور دارد. او حتی در حالی که به میدان نمی‌رود هم رهبر تیم محسوب می‌شود. من یک فصل اینجا بازی کردم و از عملکرد خود راضی بودم. با این حال هدف من این نیست و می‌خواهم خیلی بهتر از اینها شوم. می‌خواهیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم و برای همین به حضور بازیکنانی مثل زلاتان ایبراهیموویچ و مایکل کریک نیاز داریم.

پوگبا در ادامه سخنان خود، ‌اضافه کرد: ژوزه مورینیو به من گفته است که باید الگوی بازیکنان جوان بشوم و بتوانم آنها را هدایت کنم. من برای همین به منچستریونایتد آمدم. این جا آمدم که یک بازیکن کامل و الگو برای همه شوم.

منچستریونایتد بامداد فردا (پنج‌شنبه) باید در ادامه دیدارهای دوستانه خود در ایالات متحده به مصاف بارسلونا برود.

پوگبا در پایان صحبت‌های خود گفت‌: در آمریکا به خوبی آماده می‌شویم تا فصل خوبی را آغاز کنیم. ما به لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم و خیلی نسبت به قبل پیشرفت کردیم و من امیدوارم که منچستریونایتد در همین مسیر با قدرت به کارش ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.