مشهد- بامداد چهارشنبه یک کارگاه چوب در روستای کوشک در حوالی مشهد دچار حریق شد که با اقدام ماموران آتش نشانی آتش سوزی اطفاء و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

یک کارگاه چوب در حومه مشهد طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، افسرنگهبان آتش نشانی مشهد در شرح جزییات این آتش سوزی، گفت: یک واحد کارگاه چوب در سوله ای به مساحت تقریبی ۱۵۰ متر مربع به علت نامعلوم طعمه حریق شده بود که پس از اعلام مرکز ستاد فرماندهی بلافاصله با چندین دستگاه خودرو اطفایی به محل حریق اعزام شدیم.

علی یکه ادامه داد: با رسیدن به محل و مشاهده شعله و دود زیاد از مرکز درخواست نیروی پشتیبانی کردیم و مشغول به اطفاء حریق شدیم و آتش به سرعت اطفاء شد و از سرایت به کارگاه های مجاور جلوگیری به عمل آمد .

فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به مسقف بودن بخش اعظمی از کارگاه، بیان کرد: به دلیل گستردگی آتش سوزی سقف کارگاه فرو ریخته بود .

گفتنی است؛ در این حادثه آتش نشانان ۴ ایستگاه آتش نشانی مشهد به همراه تجهیزات اطفایی کامل حوالی ساعت ۴ صبح به محل اتش سوزی واقع در روستای کوشک عزیمت نمودند و در اقدامی ضربتی موفق به مهار آتش شدند اما عملیات کاوش با توجه به گستردگی حریق و نوع کاربری کارگاه، ۵ ساعت بطول انجامید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.