بردسکن- دبیر جشن های دهه کرامت بردسکن از برگزاری ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی ،هنری،دینی و آیینی در دهه کرامت در بردسکن خبرداد.

اجرای بیش از ۴۵  عنوان برنامه گرامی داشت دهه کرامت در بردسکن

سید علی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشن های دهه کرامت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:همزمان با آغاز دهه کرامت ، ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) در بردسکن بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی ،هنری دینی و آیینی با همکاری ادارات و نهادهای دولتی و نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت  برگزار می شود.

حسینی بیان داشت:در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه کرامت که در محل فرمانداری بردسکن برگزار شد مصوب شده است که تمامی ادارات برنامه های خود را به این دبیر خانه اعلام شود که ضمن تقدیر و تشکر از مسئول ادارات شهرستان بردسکن همه برنامه ها در قالب یک جلد بولتن تهیه و به ستاد مرکزی شورای هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه کرامت ارسال شد تا در اختیار ادارات و سازمان ها قرار گرفته و مطابق برنامه ریزی انجام شده برنامه های دهه کرامت در بردسکن برگزار شود.

حسینی اظهار داشت: اهم برنامه های دهه کرامت در بردسکن برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س)،جشن میلاد امام رضا(ع) استقبال از کاروان جاده ولایت و برگزاری جشن نشاط ویژه خانواده ها   می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.