۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 550792

خرم آباد- جانشین فرمانده انتظامی کوهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵۷ نفر متخلف در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۱۵۷ متخلف در کوهدشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از نیروی انتظامی، سرهنگ «تیمور گراوند» اظهار داشت: عوامل این فرماندهی در طول هفت روز گذشته با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر وجمع آوری معتادان تابلو و پرخطر با رویکرد برخورد با سارقان و کنترل محل های پاتوق آنان با هماهنگی مقام قضائی ۱۰۰ نفر معتاد را دستگیر کردند .

وی با اعلام دستگیری ۵۷ نفر سارق ، کلاهبردار ، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و متهم تحت تعقیب مراجع قضائی خاطر نشان کرد: در این راستا تعداد ۷۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و ۵ خودرو و موتور سیکلت سرقتی، ۷ فقره انواع سایر سرقت، ۸ جام قلیان، یک فقره سرقت منزل و مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد .

وی در پایان با اعلام این که خانواده ها باید مراقب فرزندان خود بوده و با کنترل دوستان و تقویت آموزه های دینی از ورود آنان به منجلاب اعتیاد جلوگیری کنند از جوانان و نوجوانان خواست در صورت هر گونه مشکل و انجام مشاوره به دایره مشاوره و مددکاری این فرماندهی مستقر در کلانتری های ۱۱ و ۱۲ شهرستان مراجعه و موارد مشکوک را بدون فوت وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و ۱۹۷ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.