یزد - تعدادی از خدام رضوی عصر پنج شنبه برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید با استقابل مسئولان استان یزد وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند .

 دیار دارالعباده پذیرای خدام رضوی شد

به گزارش قدس آنلاین به مناسبت دهه کرامت تعدادی از خدام رضوی  عصر پنج شنبه با استقبال  مسسئولین استان وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند و دیار دارالعباده سرمست از عطر حضورخدام رضوی شد.  

دبیر کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت : این خدام به مدت ۸روز مهمان دیار دارالعباده می باشند و در طی مدت با سفر به شهرستانها یاستان ومناطق محروم برنامه های متعددی را اجرا می کنند و همچنین با حضور خدام دهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید شامگاه پنج شنبه ۱۳مرداد درآستان امامزاده سید جعفر یزد برگزار می گردد.  

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد افزود :مهمترین هدف جشنواره زیر سایه خورشید ترویج  فرهنگ زیارت از راه دور می باشد ودر حال حاضراین جشنواره  به یک جشنواره بین المللی تبدیل شده که علاوه بر برگزاری آن در ۷۰۰ شهر کشور، ۱۵۰ شهر در خارج از کشور میزبان برگزاری این جشنواره می باشند وبیش از ۳ هزار تشکل مردمی در کشور متولی برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید هستند ومردمی بودن مهمترین ویژگی این جشنواره می باشد.

در این مراسم سرپرست دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در استان و نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی به همراه تعدادی از خادمین آستان امامزاده جعفر حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.