۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: 551060

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: حریف ما تیم هماهنگی بود که پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد.

پورموسوی: مقابل پرسپولیس بدشانسی آوردیم!

به گزارش قدس آنلاین، سیروس پورموسوی پس از شکست ۲ بر صفر شامگاه پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: تیم ما می‌توانست نمایش بهتری داشته باشد. باید از هوادارانی که این فاصله طولانی را به تهران آمده بودند تشکر کنم. ما بازنده و شرمنده هواداران شدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. این تیم از ما جلوتر بود. ما در این بازی چهار بازیکن مصدوم دادیم که کار ما را سخت می کند. وقتی هم تیم حریف یک بازیکن کمتر شد ما با مشکلاتی مواجه شدیم.

پورموسوی ادامه داد: شکست برای سرمربی هست و بنده این باخت را به گردن می گیرم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم. 

وی از کم تجربه بودن بازیکنان تیمش نیز صحبت کرد و گفت: به هر حال برخی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند. ما برای این بازی برنامه داشتیم اما مصدومیت چند بازیکن اجازه نداد کارمان را انجام دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: ما در این مدت کوتاه توانستیم تیمی که با تغییرات زیادی مواجه شده بود را هماهنگ کردیم. ضمن اینکه چند بازیکن هم قبل از شروع لیگ مصدوم شدند. چهار بازیکن هم که از بازیکنان ثابت ما هستند مصدوم شدند. تلاش می کنیم که در بازیهای بعدی به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.