۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: 551061

سرمربی پرسپولیس از نخستین پیروزی تیمش در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.

برانکو پس از اولین پیروزی پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ که پس از پیروزی شامگاه پنجشنبه تیمش با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفتگو می کرد ضمن ابراز رضایت از این بازی گفت: همه از این پیروزی خوشحالم هستیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که توانستند با یک بازی خوب به پیروزی برسند. تشکر می کنم از هواداران که آمدند و ما را تشویق کردند. این بزرگترین جایزه برای همه ماست. 

وی ادامه داد: من در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم که اولین بازی همیشه سخت ترین بازی است چرا که ما قهرمان فصل قبل هم بودیم. اگر به خاطر داشته باشید دو فصل قبل هم در شروع لیگ مشکل داشتیم و هر دو بازی را با تساوی به پایان بردیم. الان خوشحال هستم و راضی که بازیکنانم تمام تلاششان را انجام دادند. این یک دلگرمی بزرگ برای ماست. این یک نکته امیدوارکننده است که مثل سال گذشته با برد کارمان را ادامه می دهیم. 

وی در مورد عصبانیت بازیکنانش و دریافت کارت قرمز توسط علیپور و تاثیر آن در دیدارهای آینده گفت: اعتقاد دارم علیپور حتی یک کارت زرد هم نباید می گرفت چه برسد به اینکه دو کارت زرد بگیرد. در محوطه جریمه برخورد بود و هیچ تمارضی در کار نبود. در صحنه کارت زرد دوم هم اصلا نباید کارت می داد. طبیعی است که بعد از این ماجرا بازیکنان کمی عصبانی می شوند.

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم که بیایند در خانه خودمان ما را کتک بزنند و هر کاری می خواهند بکنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه مهاجمان این تیم گل نزده اند گفت: چیزی که برای من مهم است اینکه تیم دارد می برد. طارمی فصل گذشته بهترین گلزن لیگ بوده است. برای من مهم است که هافبک های تیم گل بزنند. قطعا فرصت گلزنی به مهاجمان هم خواهد رسید.

برانکو ادامه داد: نمی خواهم در مورد داوری نظر بدهم اما فکر می کنم باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد. داور هم مثل همه ما حق اشتباه دارد. با این حال مهم این است که ما می توانیم ببریم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در هفته اول هستیم و تلاش می کنیم در هفته های بعدی بهتر شویم گفت: همه بازیکنان در فرم خوبی هستند و باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنند تا بتوانند به تیم کمک کنند. هدف ما این است که پیروزی کسب کنیم و این روند را هم در دیدارهای آینده ادامه دهیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.