آستانه اشرفیه- هشت اثر از آثار برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی جلوه های رضوی در رسانه ها از پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع را روزنامه قدس به خود اختصاص داده است.

درخشش برگزیدگان روزنامه قدس در جشنواره رضوی سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور در آستانه اشرفیه برگزار شد.
در بخش سرمقاله و یادداشت، خانم زهره کهندل از روزنامه قدس و خانم صدیقه رضوانی نیا از خبرگزاری فرهنگ رضوی با اثر ( مشهد۲۰۱۷ نگاه محلی به شهری جهانی_ حائز مقام دوم مشترکا از استان خراسان رضوی شهر مشهد شدند.
در بخش گزارش آقای حسین احمدی از استان مازندران شهر ساری با عنوان اثر (دستان یاری گری که دل مادر معلول را شاد کرد )حائز مقام سوم شد.
در بخش مصاحبه، خانمهاصدیقه رضوانی نیا و طیبه مروت با عنوان اثر ( به رسم شیعیان نماز زیارت می خوانم _ جهانی سازی معارف رضوی، تهدیدها را به فرصت ها تبدیل می کند) از مشهد و تهران حائز رتبه اول و سوم شدند.
در بخش عکس، آقایان حسین کام شاد و محمد علی رضایی از قدس آنلاین و روزنامه قدس با عنوان اثر( ترانه در شب قدر _ سلام به گنبدی که به سختی دیده می شود ) حائز مقام دوم و سوم شدند.
در بخش شعر رضوی، مهدی زارعی و سید مهدی نژاد هاشمی ( از روزنامه قدس،ویژه چهارده_ روزنامه قدس، سلام برحرم) با عنوان اثر حضرت زهرا س و حریم سبز ضریح  عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
از تلاش آقای حسن شکری سرپرست روزنامه قدس گیلان به پاس انعکاس اخبار جشنواره رضوی تقدیر و تجلیل بعمل امد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.