بجستان- امام جمعه موقت بجستان گفت: مردم و مسئولان ایران اسلامی با درایتی که خواهند داشت هیاهوی تحریمهای آمریکا را به نفع خود رقم زده ونخواهند گذاشت این دشمن جنایتکار به خواسته پلید خود برسد.

مردم و مسئولین ایران با درایت هیاهوی تحریمهای آمریکا را به نفع خود رقم خواهند زد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن نقی زاده امام جمعه موقت بجستان در روز کار آفرینی و آموزشهای فنی و حرفه با اشاره به اهمیت کار و تا کید بر تلاش مسئولان برای ایجاد اشتغال گفت: مسئولان باید با کار آفرینی و زدودن موانع قدمهای ارزشمندی برداشته ودر سر لوحه کار خود روحیه انقلابی و اقتصاد مقاومتی را بر گرفته از فرمایشات رهبری قرار دهند و با تکیه بر توان مردم در راستای ایجاد کار تلاشی مضاعف را در جهت ایجاد کار و کار آفرینی مخصوصادر سال جارداشته باشند.

حجت الاسلام نقی زاده افزود: کار انقلابی برای ایجاد تحول شب وروز نمی شناسد و باید شعار اساسی ایجاد کار و تامین معیشت برای مردم که چند سال است رهبری بر آن تا کید دارند  را جامعه عمل بپوشانند.

وی هتک حرمت به مسجد القصی قبله اول مسلمانان توسط یهودیان اسرائیلی را محکو م و گفت: قبله اول مسلمانان جهان باید با تلاش و اتحاد همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان و علمای جهان اسلام از دست این اسرائیل غاصب نجات یافته و نگذارند بیش تر ازاین نیت شوم این غاصبین در جهت یهودی سازی این سرزمین مقدس اجرایی و به خواسته شوم خود برسند.

وی در ادامه با توجه به قانون تحریمهای اخیر آمریکا و هیاهویی که به راه انداخته اند گفت: اینان اهداف شومی را در سر می پرورانند و بدانندمسئولان و ملت بزرگ  ایران با درایت و تدبیری که خواهند اندیشید سر انجام این قانون شوم را به نفع خود رقم خواهند زد و همچون گذشته پیروز میدان ملت قهرمان ایران اسلامی خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.