رشتخوار-امام جمعه رشتخوار گفت: یکی از نمودهای عینی اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توسعه آموزش‌های مهارتی است که اشاعه فرهنگ کارآفرینی و ارائه آموزش های به روزبه جوانان از سوی مسئولان برای کسب مهارت ضروری است .

اشاعه فرهنگ کارآفرینی و ارائه آموزش های به روزبه جوانان ضروری است

حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در جمع نمازگزاران در خطبه های نماز جمعه رشتخوار با اشاره به روز ملی مهارت از جوانان خواست به دنبال حرفه های مختلف و یاد گرفتن مهارت برای کسب و کار بروند چرا که  آموزش های فنی حرفه ای زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار است.

امام جمعه رشتخوار در ادامه سخنانش در خطبه دوم نماز جمعه شهر رشتخوار با اشاره با برگزاری سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور  گفت:نماز جمعه بلندگوی دین است و یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می آید.

حجت الاسلام بهره مند ، تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقامه پرشکوه نماز جمعه است که می توان از آن به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان یاد کرد که اقامه آن موجب بصیرت افزایی و کاهش مشکلات و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد جامعه اسلامی می شود.

وی در ادامه سخنانش با ابراز همدردی با مردم   فلسطین در مورد توطئه جدید اسراییل در   قبله نخست اسلام اظها ر داشت:تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان و به شهادت رساندن جمعی از جوانان و مجروح شدن بیش از هزار مبارز و دستگیری انقلابیون فلسطینی بار دیگر ماهیت پلید اسراییل را به نمایش گذاشت.

حجت ا لاسلام بهره مند با محکویت این حرکت اظهار داشت: کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم و بی دفاع با حمایت قدرت های مستکبر، قلوب بسیاری از آزادیخواهان و مسلمانان را جریحه دار کرده است و ضرورت حمایت از مردم رنج کشیده در فلسطین و میانمار بیش از گذشته احساس می شود.

وی گفت:کشورهایی که زیرپای مسؤولان ارشد صهیونیست که بزرگ جانیان دنیا هستند، فرش قرمز پهن می‌کنند و قوی‌ترین مجموعه‌های دولتی را جهت تقویت همکاری با صهیونیست تعیین می‌کنند، مسؤول این جنایت‌ها هستند.

امام جمعه  رشتخوارعنوان کرد: ارتباط پنهانی عربستان با رژیم صهیونیست و فشار علنی بر قطر جهت اخراج حماس نشان از افتضاح بزرگ در سطح حکام اسلامی در موضوع فلسطین است. این حکام تمام تلاش خود را بسیج کرده‌اند تا فلسطین و قدس شریف، مسأله اول جهان اسلام نباشد و ایجاد داعش و جنگ‌های مذهبی در خاورمیانه نیز در همین راستاست.

بهره مند در ادامه سخنانش با اشاره به مسئله برجام  با تاکید بر اینکه دشمنی و مشکل اصلی آمریکا امروز با خود ما است، افزود: محور اساسی تحریم‌های اخیر سنای آمریکا، تحریم موشک های بالستیک و تحریم با نام تروریستی است، که با این اسم سپاه را نشانه گرفته اند.

 و ی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال خروج از بر جام با هزینه ایران است، یادآور شد: ایران به تعهدات خود در قبال برجام به طور کامل عمل کرد ولی آمریکا بند۲۵و۲۶ این قطع نامه را زیر پا گذاشت، اینجاست که در راس هیئت نظارت، مسئولین باید نترسند ما با ترس انقلاب نکردیم اگر از دشمن نترسید شما در مرتبه اعلا قرار می گیرید ما از مذاکره چیزی به جز ضرر تا به امروز نصیب‌مان نشده است مطالبه عموم حزب الله و مردم عزیز این سرزمین برخورد جدی در این رابطه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.