مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در جریان تمرین امروز این تیم با بازیکن تازه وارد بارسا دچار درگیری شد و با اقداماتی که انجام داد جو تمرین را منتشنج کرد.

درگیری نیمار با بازیکن تازه وارد بارسلونا و ترک تمرین +  عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نشریه دیلی‌میل، امروز (جمعه) در تمرینات تیم فوتبال بارسلونا در اردوی پیش فصلش در آمریکا اتفاقی رخ داد که نگرانی هواداران این تیم از بابت از دست دادن ستاره برزیلی‌شان، نیمار را بیشتر کرد.

نیمار که دو هفته‌ای است شایعه رفتنش به پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی شنیده می‌شود، در جریان تمرینات با هم‌تیمی پرتغالی جدیدش نلسون سِمدو درگیری لفظی پیدا کرد و پس از آن زمین تمرینی بارسلونا را ترک کرد.

درگیری نیمار با بازیکن جدید زمانی که شکل گرفت که سمدو برای تصاحب توپ از نیمار روی او فشار آورد و مهاجم برزیلی هم واکنش تندی نشان داد. با اینکه سمدو حرکتی نکرد و از محل دور شد، نیمار دست بردار نبود و قصد داشت به سمت هم تیمی‌ پرتغالی‌اش برود که با مداخله سرخیو بوسکتس این اتفاق رخ نداد.

با این حال نیمار ۲۵ ساله به تمریناتش ادامه نداد و با درآوردن کاور خود و پرتاب کردن او به زمین و شوت کردن تمام توپ‌هایی که سر راهش بود، زمین تمرینی کاتالان‌ها را ترک کرد تا جو اردوی شاگردان ارنستو والورده را متشنج کند.

حادثه امروز در تمرینات بارسلونا در حالی رخ داده است که شایعاتی مبنی بر چراغ سبز باشگاه به این بازیکن برزیلی برای ترک کاتالان‌ها به مقصد پاریس شنیده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.