اهواز- دارنده ی مدال برنز مسابقات تنیس روی میزنشسته جهان در کره جنوبی گفت: برای کسب نشان خوش رنگ به مسابقات قهرمانی آسیا در چین ۲۵ مردادماه جاری می روم.

ارتقاء رنگ مدال هدفم از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاست

حمیدرضا شیخ زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز کره جنوبی در سطح خیلی خوبی برگزار شد، اظهار کرد: حریفانم در این مسابقات دارای رنکینگ جهانی، نفرات اول تا دوم مسابقات پارالمپیک ریو و قهرمانان این رشته هم از شرق آسیا هستند مثل کشورهای کره، تایوان، تایلند، ژاپن همچنین از قدرت بزرگ اروپایی مثل روسیه، آلمان و بقیه تیم ها نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا ۲۵ مردادماه جاری امسال در چین برگزار می شود، افزود: تیم ملی ایران نیز در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت و امیدوارم که بتوانم در آن مسابقات با دست پر به کشور باز گردم.

دارنده مدال برنز جهانی کره جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن نشان نقره را بدست آوردم، ادامه داد: امیدوارم امسال نیز بتوانم رنگ مدال را عوض و بهتر کنم.

وی بابیان اینکه جمع مسابقات جهانی کره جنوبی که اخیرا برگزار شده و آسیایی در پکن باعث جابجایی رنکینگ و کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی۲۰۱۸ می شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم در این مسابقات روی سکوی قهرمانی باشیم ۱۰۰ درصد سهمیه را بدست می آوریم.

شیخ زاده گفت: امیدوارم با کمک مسئولان استانی، توجه و دعای مردم خوزستان در مسابقات ورودی انتخابی ۲۰۲۰ بتوانم سهیمه بدست بیاورم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اداره کل ورزش وجوانان خوزستان، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان و رئیس هیات شهرستان همکاری و حمایت خوب کردند، افزود: امیدوارم این حمایت ها بیشتر و پایدار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.