عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تمام ناشران در باغ کتاب حضور داشته باشند، چون ممکن است برخی از شهروندان به باغ کتاب دسترسی نداشته باشند.

نباید تمام ناشران در باغ کتاب حضور داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، اصغر مسعودی عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیازی به حضور تمام ناشران در باغ کتاب نیست، اظهار کرد: مجموعه ای با اهداف مشخص شکل گرفته است و باید به جای نقدهای غیر سازنده تلاش در رفع ایرادهای احتمالی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط حضور برای تمام ناشرین در باغ کتاب مهیاست، افزود: لزومی ندارد تمام ناشران در باغ کتاب جمع شوند، چرا که ممکن است تمام مردم نتوانند به باغ کتاب بیایند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باغ کتاب را مکانی جذاب با قابلیت های متنوع دانست و گفت: کتاب های متنوع، آموزش های جذاب و یاد آوری خاطرات با جانمایی مجسمه های زیبا فضای جذابی را برای مخاطبان می سازد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تندیس های مشاهیری که در باغ کتاب قرار گرفته اند هر کدام یک فرهنگ را تداعی می کند.

مسعودی با اشاره به اینکه جاذبه های باغ کتاب می تواند مخاطب را به سمت کتاب و کتابخوانی جذب کند، تصریح کرد: باغ های علم کودک و نوجوان و حتی برنامه های تبلیغاتی باغ کتاب شهروندان را منفعل می کرده و آن ها را وادار به فعالیت می کند و در زندگی ماشینی امروزه این برنامه ها قابل تقدیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.