سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون برای بررسی طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا گفت: وزارت خارجه از پیش نویس طرح مقابله با اقدامات آمریکا حمایت کرد.

نقوی حسینی: حمایت از پیش نویس طرح مقابله با اقدامات آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی  طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا با حضور عباس عراقچی اظهار کرد: در ابتدای جلسه  بروجردی به ارجاع طرح مذکور به کمیسیون اشاره کرد و تاکید داشت که مطابق آئین نامه ابتدا کلیات و بعد پیشنهادات واصله مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: عباس عراقچیمعاون وزیر امورخارجه توضیحاتی پیرامون مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا ارائه کردو توضیح داد که این قانون جدید یک حرکت خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است و واکنش قاطع مجلس را لازم دارد لذا وزارت امور خارجه از پیش نویس تهیه شده از سوی کمیسیون حمایت می کند.

وی گفت: همچنین آقایان ذوالنوری، حسن بیکی، گودرزی، صفاری، رحیمی، رضایی، دهقانی فیروزآبادی، نوریان و شوشتری اظهار نظر کردند. در ادامه نیز عراقچی به برخی از نکات مطرح از سوی اعضاء کمیسیون اشاره و پیرامون آن ها توضیح داد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: خصومت آمریکایی و ادامه رفتارهای دشمنانه آن ها به علت شکست های مکرر از جمهوری اسلامی ایران است به این جهت تصویب طرح متقابل، عدم تأثیرگذاری تحریم ها بر اراده ملت ایران مورد تاکید و  توافق کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به اتفاق آراء تصویب شد که جلسات بعدی جزئیات آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.