یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نباید اجازه داد صهیونیست ها هیچ حاکمیتی در مسجد الاقصی پیدا کنند و ایران باید نقش خود را در این رابطه بازی کند.

ایران باید نقش خود را در قبال مسجدالاقصی ایفا کند

به گزارش قدس آنلاین، حسین شیخ الاسلام اظهار کرد: صهیونیست ها در طول زمان ضعیف شده اند و هرچه این مسائل تداوم پیدا کند، ضعیف تر خواهند شد و برای جلوگیری از اینکه امتیازات بیشتری بدهند، دست به اقدامات احمقانه ای زده اند.

وی با بیان اینکه ملت ها در سراسر جهان به صحنه آمده اند و اجازه نداده اند صهیونیست ها به اهداف خود برسند، افزود: صهیونیست ها به مسائل دیگر اقدام می کنند و نباید اجازه داد صهیونیست ها هیچ حاکمیتی در مسجد الاقصی پیدا کنند که نیازمند آنست که همه ملت های آزاده در این رابطه فعال شوند.

شیخ الاسلام گفت: صهیونیست ها ضعیف شده اند و حتی آرای کشور های غربی به نفع آن ها نیز تضعیف شده است. غربی ها محصولات صهیونیستی را خریداری نمی کنند و نباید کوچک ترین احساسی کنند که هرگونه توطئه ای را پیش برند. بنابراین مسجد الاقصی یک خط قرمز است و در حوزه درگیری سخت نیز همه ما در صحنه حاضر خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: مسجد الاقصی خاصیتی دارد که حتی مسجد الحرام ندارد. پیامبر از مسجد الاقصی به معراج رفته اند و این مسجد مبارک است؛ بنابراین باید در سطح این تفکرات با مسئله فلسطین و قدس شریف برخورد کنیم.

شیخ الاسلام ادامه داد: از دولت های دیگر مایوس شده ایم چون هیچ کار سازنده ای نتوانسته اند انجام دهند و برخی از این دولت ها رابطه خود را با رژیم صهیونیستی علنی کرده اند.

منبع: رادیو گفتگو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.