شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: معارف رضوی دریای بیکرانی از آموزه های دین است که جشنواره تولید کتاب رضوی توانسته کودکان، جوانان و نوجوانان بسیاری را بر سر سفره کرامت بنشاند.

معارف رضوی دریای بیکرانی از آموزه های دین است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تولید کتاب رضوی با اشاره به اینکه ثروتمندترین افراد، محبین اهل بیت هستند افزود: محبت اهل بیت باید در عمل در روش زندگی ما نقش پیدا کند.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد:امروزه بزرگترین مشکل جامعه فاصله گرفتن از سبک رضوی است و پیروی از سیره رضوی موجب اعتلای فرهنگ جامعه می‌شود. 
وی با اشاره به عمل کردن بیگانگان به سیره رضوی  گفت: آن‌ها علیرغم عمل خود، به مومنان سفارش می‌کنند از این ارزش‌ها دور باشند و به سبک زندگی رضوی توجه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: معارف رضوی دریای بیکرانی از آموزه های دین است که جشنواره تولید کتاب رضوی توانسته کودکان، جوانان و نوجوانان بسیاری را بر سر سفره کرامت بنشاند و آنها را با معارف ناب رضوی آشنا و بهره مند سازد.

حجت الاسلام نکونام جشنواره تولید کتاب رضوی را اقدامی ارزشمند در جهت تبیین معارف دین دانست و گفت: از آنجا که این جشنواره همه ساله برگزار می شود فرصت خوبی است تا دریای معرفت در اذهان مردم جاری و ساری شود.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به پایین آمدن سرانه مطالعه در سطح کشور افزود: متأسفانه امروزه تمام افراد با کتاب فاصله گرفته‌اند و تداوم این روال قطعاً باعث فراموشی موضوع کتاب و کتابخوانی در آینده می‌شود. 
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: رستگاری تنها در سایه عمل بوده که بایستی در عمل، به مکتب نورانی اهل‌بیت بپیوندیم. 

شایان ذکر است در این مراسم از چند کتاب تولید جشنواره رضوی در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.