خرم آباد-معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: جمع‌آوری زکات به ساز و کار، مکان و زمان مناسب نیاز دارد، باتوجه به آمار بالای مخاطبان شبکه استانی، می‌توانیم با ساخت مستندهای تبلیغاتی مردم را به پرداخت زکات تشویق کنیم.

جمع‌آوری زکات به ساز و کار، مکان و زمان مناسب نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد غضنفری ظهر یک‌شنبه در دومین جلسه شورای زکات استان لرستان اظهارداشت: ما برای رسیدن به هدفی که مدنظر داریم به هم‌افزایی و تقسیم کار نیازمندیم به همین دلیل نیز کمیته‌های تخصصی در شورای زکات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اجرای حکم خداوند از اصول تشکیل شورای زکات است و خروجی آن نیز حاصل فعالیت هایی است که ما در قالب این شورا انجام می‌دهیم.

غضنفری با اشاره به بهبود اوضاع شورای زکات در استان نسبت به سنوات گذشته، تاکید کرد: با این وجود و با توجه به استعدادها و پتانسیل‌های موجود در استان در زمینه جمع‌آوری زکات، این ارقام زکات با پتانسیل‌ها قابل قیاس نیست.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به این‌که در تبلیغات محتوا و نحوه اجرای آن امر بسیار مهمی است که باید مدنظر باشد، عنوان کرد: جمع‌آوری زکات به ساز و کار، مکان و زمان مناسب نیاز دارد، باتوجه به آمار بالای مخاطبان شبکه استانی افلاک، می‌توانیم با ساخت مستندهای تبلیغاتی مردم را به پرداخت زکات تشویق کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.