دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سردار همدانی توانست تجربیات دوران دفاع مقدس را به ارتش و نیروهای مردم سوریه منتقل کند.

شهید همدانی تجربیات دفاع مقدس را به ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه منتقل کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات همسر شهید همدانی طی سخنانی اظهار داشت: این حقیقتی‌است که از مجاهدت‌های همسران شهدا کمتر سخن به میان آمده است، ولی باید بدانیم اگر مجاهدت‌های آنان نبود فرمانده‌هانی مانند شهید همدانی که در دوران دفاع مقدس مجبور بودند روزها دور از خانه باشند، هرگز به موفقیت نمی‌رسیدند.

وی افزود: سردار همدانی از سال‌های پس از دفاع مقدس هم عازم جبهه‌های خارج از کشور می‌شود و در سوریه در جنگ سخت و پیچیده با تروریست‌ها که از ده‌ها کشور و حتی برخی نادان‌ها از کشور خودمان آنجا رفته بودند توانست با تدبیر عالی فرماندهی ارتش و دفاع وطنی سوریه را سامان دهد و تجربیات دفاع مقدس را به آنان منتقل کند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: همسر بزرگوار شهید همدانی شخصیت این شهید را بسیار زیبا در کتاب خاطرات خود شرح داده و جا دارد بنده از ایشان تشکر کنم. سردار همدانی قلبی لطیف و سرشار از عشق به مردم و مستضعفین داشت تا جایی که چند خیریه را در همدان اداره می‌کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان خاطر نشان کرد: به اعتقاد من اگر صبر و استقامت همسران شهدا نبود هرگز آنها نمی‌توانستند در دوران جنگ دوام بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.