۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 551858

خرم آباد- معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اقتصاد مقاومتی به شعار نیست به عمل است، مسئولانی که ادعای ولایت‌مداری دارند باید وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند چراکه امروز نیاز به خودسازی، ارتقا توان، دانش و همت بلند و کار جهادی داریم.

اقتصاد مقاومتی به شعار نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار رسول سنایی‌راد صبح دوشنبه در گردهمایی سیاسی، بصیرتی و روشنگری که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: غرب با انحصارگرایی به دنبال قدرت است و همه مزیت‌ها را برای خود می خواهد و در همه صحنه ها و در بحث هسته ای به دنبال داشتن حق وتو است.

وی با بیان این که غرب نگران شکل گرفتن بلوک قدرت در غرب آسیاست، گفت: با انقلاب اسلامی گرایش به اسلام بیشتر شد چرا که دین اسلام فرهنگ متعالی و خوبی‌ها را برای همه می خواهد.

سنایی راد افزود: غرب با استفاده از گروهک های تکفیری و ایجاد رعب و وحشت و آدم کشی به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام به نام اسلام است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز کسانی که مجاهدت را از اسلام آموخته اند در برابر گروه های تکفیری ایستاده اند و امروز جریان تکفیری در سوریه قدرت تهاجم و تثبیت خود را دست‌داده است.

سنایی راد با بیان این که غرب به‌ دنبال فرسایش قدرت اسلام است،تصریح کرد: غرب هر دو روش نرم و خشن را در پیش گرفته است در بحث تکفیری‌ها خشن و سخت‌ افزاری و در موضوع۲۰۳۰ به شکل نرم به دنبال فاصله انداختن بین مؤلفه‌های مولد قدرت است.

وی با اشاره سخن حضرت امام(ره) که فرمود: فرهنگ و تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع بیگانگان دور می‌شود،تصریح کرد: دشمن به علت این مشکل اصلی را در فرهنگ بسیجی می‌داند، می‌گوید درس شهید فهمیده و دفاعی حذف شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تأکید بر این که باید امکانات خدماتی خود را به‌ نفع مردم به ‌کار بگیریم، گفت: نهضت خدمت‌رسانی باید راه بیفتد چون مسئولان از وظایف خود غافل مانده‌اند پس با آتش به اختیار می توانیم جبران کنیم.

  سنایی راد اظهار داشت: اسلام نورانی باید در بین مردم اشاعه و ترویج یابد و همه باید اسلام‌ مدار و مردم‌ مدار باشند که باعث می شود فرامین ولایت به‌ سرعت به سمت اجرا برود.

وی با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی به شعار نیست به عمل است، تصریح کرد: مسئولانی که ادعای ولایت‌مداری دارند باید وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند چراکه امروز نیاز به خودسازی، ارتقا توان، دانش و همت بلند و کار جهادی داریم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان این که مذاکره برای گرفتن حق است، گفت: آن ها با مذاکره سیاسی به دنبال اثرگذاری فکری هستند، وقتی مذاکره می‌کنیم باید بدانیم آیا حریف قابل‌اعتماد هست یا نه؟ اصل مذاکره زشت نیست اما مذاکره با چه کسی؟ چه دادیم و چه گرفتیم مهم است.

سردار سنایی‌راد یادآور شد: از فضای بگومگو خارج شویم و به سمت استحکام ‌بخشی وحدت ملی برای حل مشکلات اساسی مردم و نظام پیش برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.