بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از۱۲ مرداد سال گذشته تا کنون ۲۵۰ هزار مخاطب واقعی و بدون تکرار در مراسم های ملی و مذهبی استان شرکت کردند.

۲۵۰ هزار مخاطب واقعی در مراسم های ملی و مذهبی خراسان شمالی شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی سالاری صبح دوشنبه در نشست خبری به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با احتساب مخاطبان تکراری بیش از ۹۰۰ هزار نفر در برنامه های ملی و مذهبی این استان حضور داشتند.

وی تعداد مراسم های استان را ۸۱۲ مراسم عنوان کرد کرد و افزود این مراسم ها در قالب بیش از ۲۰ هزار برنامه اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت به منظور آگاهی سازی و اطلاع رسانی بیش از ۱۷ هزار متر مربع بنر نیز چاپ و در سطح استان نصب شده بود که علاوه بر آن شورای هماهنگی بیش از ۶ هزار متر مربع بنر توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات فنی استان بحث تجهیزات و سیستم صوتی مراسم ها بود، از پیگیری و حل این مشکل در مرکز استان خبر داد و گفت: طی مراسمی که هفته جاری صورت می گیرد، تجهیزات و لوازم فنی بخش صوت مرکز استان با حضور استاندار خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

سالاری، به اتمام تعمیر تجهیزات و سیستم صوتی شهرستان فاروج هم اشاره کرد و گفت: تجهیزات صوتی شهرستان شیروان هم تا دهه فجر سال ۹۶ انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به وجود مشکلات فراوان ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که از آن جمله به خارج از شهر بودن ساختمان، تخلف پیمانکار در ساخت و ساز و مشخص نبودن قیمت زمین می توان اشاره کرد؛ از برگزاری جلسه ای طی امروز به منظور حل و فصل مشکلات این ساختمان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بر آسیب شناسی برنامه های ملی و مذهبی تاکید کرد و گفت: باید سلیقه تمامی مخاطبان در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.