​ایلام- قاری بین المللی کشورمان گفت: تمام زندگی ام مدیون عنایات امام رضا(ع) است.

تمام زندگی ام مدیون عنایات امام رضا (ع) است

سعید پرویزی در حاشیه ششمین جشنواره بین المللی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام در گفتگو با قدس آنلاین، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با بیان اینکه در زندگی از امام رضا(ع) خواسته های فراوانی داشته و بارها به ایشان متوسل شده ام، اظهارداشت: توجه امام رضا (ع) را به عینه در زندگی شخصی ام دیده و لمس کرده و بسیاری از توفیقاتی که کسب کرده ام، از توجهات آن حضرت بوده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک مسابقات بین المللی قرائت قرآن در سال جاری به زیارت امام رضا(ع) رفتم، افزود: با عنایت آن حضرت، موفق شدم که رتبه اول قرائت مسابقات بین المللی قران در سال جاری در تهران را کسب کنم و خوشبختانه پس از مسابقات مجدداً به پابوس امام رضا(ع) نائل شدم و واقعاً رئوفیت و مهربانیت این امام بزرگوار را لمس کردم.

این قاری بین المللی کشورمان با بیان اینکه تمام زندگی ام مدیون عنایات امام رضا(ع) است، خاطرنشان ساخت: همگی باید در زندگی به قول هایی که به امام رضا(ع) می دهیم پای بند باشیم، چرا که این امام رئوف به شیعیان اش توجه خاص دارد.

سعید پرویزی یادآور شد: به جوانان و نوجوانان و قاطبه ملت توصیه می کنم که سیره، راه و روش ائمه اطهار (ع) بویژه امام رضا(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با زبانی ساده و صمیمی، درددل ها و نیازهای خود را با امام رضا(ع) نجوا کنند.

گفتنی است این قاری بین المللی کشورمان تاکنون توانسته جوایز متعددی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی کسب کند که به شرح زیر است:

رتبه اول مسابقات قرائت قرآن بسیج سراسر کشور درسال۸۹

رتبه اول مسابقات قرائت مدهامتان درکشور در سالهای ۸۷و۸۹

رتبه اول مسابقات دانشجویان کشور در سال۹۱و۹۳

رتبه اول مسابقات قرائت کشوری دارالقرآن امام علی درسال ۹۳

رتبه اول مسابقات ابتهال خوانی سراسری اوقاف در سال۹۳

چند مرتبه تلاوت نزد مقام معظم رهبری درسالهای۸۹و۹۲

سفرهای تبلیغی به خارج ازکشور (ترکیه،لبنان، ...)

دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن

رتبه اول قرائت در مسابقات بین المللی قران در سال ۹۶ در تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.