اهواز_ کاروان دختران دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) عازم مشهد شد.

دختران دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان میهمان امام رضا(ع) شدند

به گزارش قدس آنلاین، آئین بدرقه این کاروان روز دوشنبه از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان و سید موسی بلادیان مسئول ستاد اقامه نماز خوزستان انجام شد و دختران دانش‌آموز خوزستانی به سمت مشهدالرضا(ع) حرکت کردند.

این کاروان شامل ۷۵ دختران دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان است که برای نخستین بار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشرف می‌شوند.

این دانش‌آموزان از مناطق محروم استان خوزستان چون سردشت دزفول، زیدون و آغاجاری به مشهد می‌روند و میهمان امام رضا(ع) می‌شوند.

در همین ارتباط سید موسی بلادیان، مسئول ستاد اقامه نماز خوزستان اظهار داشت: این اقدام معنوی به همت آستان قدس رضوی انجام می‌شود و دختران دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان به منظور زیارت بارگاه منور امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) عازم مشهد شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان از طریق ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف خوزستان شناسایی و به آستان قدس رضوی معرفی شدند که ستاد اقامه نماز خوزستان در مهیا شدن سفر آنها همکاری کرد.

مسئول ستاد اقامه نماز خوزستان خاطرنشان کرد: دختران دانش‌آموز مناطق محروم خوزستان امروز با ۲ دستگاه اتوبوس به مشهد رهسپار شدند و در سفری ۶ روزه به پابوس امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که کلیه هزینه‌های سفر دختران دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان از سوی آستان قدس رضوی تامین می‌شود، گفت: این زائران در مشهد نیز میهمان امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) هستند.

 بلادیان با بیان اینکه این دختران گرامی در ایام دهه کرامت که بهترین دوران زیارت امام هشتم است به مشهد مشرف شدند، عنوان کرد: همچنین این دانش‌آموزان خوزستانی یک ناهار متبرک حرم نورانی حضرت ثامن‌الحجج(ع) را نیز میهمان آستان قدس رضوی می‌شوند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.