سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد.

حضور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اولین نمایشگاه صنایع دریایی

به گزارش قدس آنلاین، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه صنایع دریایی در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، ‌ این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد بندر انزلی با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع؛ یکی از بزرگترین مجموعه صنعت دریایی کشور است که به تأسیسات کشتی سازی در شهرهای مختلف از جمله بندرعباس، بندر خرمشهر و بندر انزلی، کارگاه‌ها و سوله‌های بزرگ، مجموعه انبارها، سرسره‌ها، اسکله و لنگرگاه‌های مناسب و جرثقیل‌های ۳۵۰ تن و سینکرولیفت ۲۰۰۰تنی، امکانات ساخت انواع شناورها و سازه‌های دریایی و به طور همزمان امکانات و تأسیسات مناسب جهت تعمیر اساسی شناورها در حوض‌های شناور و  حوضچه‌های خشک که قابلیت پذیرش و پهلو دهی کشتی‌های بزرگ تا وزن ۵۰۰۰ تن را دارا است مجهز است.

این سازمان همچنین قادر است انواع شناورهای تندرو، چند منظوره، گشت پلیسی و راکت انداز، ناوچه‌های جنگی و موشک انداز و اژدر افکن، ناوشکن، هواناو، قایق پرنده، سامانه کروز دریایی، حوضچه‌های شناور،  زیردریایی، بارج ۱۰ هزار تنی، انواع لیندیگ کرافت و سازه‌های دریایی را طراحی و تولید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.