بوشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو در شرایط خوب و مثال‌زدنی آمادگی قرار دارد و سعی می‌شود از جدیدترین دستاوردهای نظامی و دفاعی در رزمایش‌های پیش رو رونمایی کند.

رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در رزمایش‌های پیش رو

به گزارش قدس آنلاین، دریادار علی فدوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: هفته گذشته در رسانه‌ها خبری مبنی بر تیراندازی‌ شناورهای آمریکایی به سوی شناورهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد که آن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: در هفته گذشته یک بالگرد آمریکایی بر فراز آب‌های خلیج فارس اقدام به شلیک منور و فلرهایی کرده که این نوع عملکرد از دید نظامی نشان‌دهنده ساختار دفاعی نیروهای آمریکایی بوده است.

فدوی افزود: آنها به دلیل ترس فزاینده‌ای که از قدرت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران دارند نگران هستند و به هیچ عنوان از باب تهاجمی وارد نمی‌شوند بلکه موضع آنها تاکنون تدافعی بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: آبراه خلیج فارس به عنوان یک آبراه بین‌المللی کاملاً تحت کنترل سپاه پاسداران قرار دارد و با توجه به قدرت روزافزون سپاه، میزان این تسلط و اقتدار روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

فدوی بیان کرد: با هماهنگی خوب و مثال‌زدنی که بین نیروی دریایی سپاه و ارتش ایجاد شده، شاهد حضور 24 ساعته نیروهای نظامی از خلیج فارس تا دریای عمان هستیم که سبب شده قدرت جمهوری اسلامی در آب‌های بین‌المللی نیز روزافزون و قابل اتکا باشد.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در شرایط خوب و مثال‌زدنی آمادگی قرار دارد و سعی می‌شود از جدیدترین دستاوردهای نظامی و دفاعی در رزمایش‌های پیش رو رونمایی کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه در کنار توجه به افزایش توان نظامی در حوزه محرومیت‌زدایی نیز وارد صحنه رفع محرومیت در کشور شده است.

وی ادامه داد: 900 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سال گذشته توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران ساخته شد، البته در کنار آن با راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی گام اساسی برای کاهش محرومیت مردم برداشته شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.