البرز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از اختلاف نظر شورای عالی شهرسازی برای بازنگری در طرح تفصیلی سال ۹۰ کرج خبر داد و گفت: شورای عالی نیازی به بازنگری در این طرح نمی‌بیند.

متروی کرج به چینی‌ها واگذار می‌شود

‌به گزارش قدس آنلاین،  خسرو ارتقایی در نشست خبری که امروز دوشنبه با عنوان ترافیک البرز در استانداری برگزار شد، گفت: یک اختلاف نظر جدی با شورای عالی شهرسازی ‌در خصوص طرح تفصیلی سال ۹۰ وجود دارد.

ارتقایی با بیان اینکه شورا نیازی به بازنگری در این طرح حس نمی‌کند، گفت: این در حالی است شبکه شهری کرج از یک ناکارآمدی رنج می‌برد و توسعه یک باره جمعیت بدون توسعه زیرساخت‌ها رخ داده است.

وی به طرح جامع ترافیکی کرج  اشاره و ادامه داد: یکی از توقعات ما از شهرداری کرج، اجرای طرح‌های ترافیکی منطبق با این طرح و بررسی اثربخشی طرح‌های ترافیکی است.

ارتقایی با بیان اینکه منابع مالی ما برای هزینه در ترافیک استان محدود است، گفت: در این شرایط باید به سراغ گره‌های ترافیکی برویم.

این معاون استاندار البرز در ادامه به موضوع قطار شهری کرج اشاره و اعلام کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان ما از وزارت تعاون هم نتیجه مطلوبی نگرفتیم.

وی افزود: در این مدت درهای رافت بر روی سابیر باز شده اما این شرکت از این فرصت‌ها استفاده نکرده و پروژه زمین گیر است.

ارتقایی در پایان از مذاکره با یک شرکت چینی برای واگذاری خط پنج و فاز دوم خط دو خبر داد و گفت: این شرکت چینی هم برای امور اجرایی و هم برای آوردن فاینانس اعلام آمادگی کرده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.