بازیکن تیم فوتبال نفت تهران می گوید سه صفر از قراردادش را حرفه ای خط زده اند.

سه صفر از قراردادم را حرفه ای خط زدند/ درخشان گفت «بچه مایه‌داری»!

به گزارش قدس آنلاین، رضایی که چندی پیش علی کریمی از دستکاری قراردادش خبرهایی را منتشر کرده بود، در این خصوص گفت: بعد از سه هفته تمرین با تیم نفت و حضور علی کریمی، علی آقا گفت با تیم قرارداد ببندم ولی روز بازی با سوپرجام حمید درخشان گفت ما به خانه برویم.

وی افزود: فردای بازی با پرسپولیس در سوپرجام و ساعت حدود 1 شب بود که از باشگاه پیامکی آمد مبنی بر اینکه مربی جدید از شما کمال تشکر را دارد و امیدواریم جای دیگر موفق باشید.

بازیکن پیشین نفت درباره مبلغ 100 میلیون تومانی قراردادش با این باشگاه، گفت: علی آقا (کریمی) این مبلغ را تعیین کرده بود. کریمی خودش مبالغ را تعیین می کرد. ما هم این قرارداد را در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت کردیم. ولی وقتی مراجعه کردم دیدم سه صفر از قراردادم را حرفه ای خط زده اند و 100 میلیون تومان تبدیل به 100 هزار تومان شده است.

رضایی همچنین به مکالمه اش با حمید درخشان در روز بازی با پرسپولیس در خوابگاه تیم اشاره کرد و گفت: صبح روز بازی با پرسپولیس بود که درخشان به من گفت یک چیزهایی درباره ات شنیدم. به سرمربی تیم گفتم چه چیزهایی شنیده است. او هم گفت شنیده ام که تو بچه مایه دار هستی و چیزهایی درباره ات می گویند. به درخشان گفتم که من با موتور سر تمرین می آیم و اینطوری نیست که می گویند! او هم گفت که بعدا همه چیز معلوم می شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.