بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: یکی از درخواست های مردم این منطقه ساخت بیمارستان است و ساخت یک بیمارستان در جدول ۲۰ قانون قرار گرفته اما تاکنون هیچ بودجه ای برای احداث به این دانشگاه اختصاص نیافته است.

بودجه ای برای احداث بیمارستان راز و جرگلان هنوز اختصاص نیافته است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر گلمکانی تصریح کرد: راز و جرگلان جزو یکی از شهرستان های محروم استان است که سعی ما بر آن بوده است که طی ۳ سال گذشته خدمات مناسبی را در این منطقه فراهم کنیم.

وی افزود: ۷ پانسیون پزشک در این شهرستان ساخته شد که باعث شد تمام مراکز این شهرستان پزشک مستقر و مقیم داشته باشد.

وی با بیان این که در برخی مراکز بهداشتی ـ درمانی طرح هتلینگ اجرایی شده است، تصریح کرد : ساختمان ها بهینه سازی و آزمایشگاه در بسیاری از مراکز فعال شده است .

گلمکانی ادامه داد: در این شهرستان واحد دندانپزشکی ۲ روز در هفته فعال است و پزشکان متخصص اطفال و داخلی ۲ تا ۳ روز در هفته برای خدمات سرپایی اعزام می شوند .

وی خاطر نشان کرد : آمبولانس های نو با آمبولانس های قدیمی جایگزین شده اند و به طور کلی اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شد اما انتظار مردم راز و جرگلان، بیمارستان است که متاسفانه هنوز هیچ بودجه ای به آن اختصاص نیافته است.

گلمکانی گفت: با مصوب شدن بودجه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قطعا در این زمینه اقدام خواهد شد و انتظار داریم مسئولان و بزرگان این شهرستان جانمایی محل ساخت بیمارستان را به اهل فن واگذار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.