انزلی -آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ مرداد و با حضور مسئولین کشوری،استانی و برگزیدگان جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، از ساعت  ۹ و نیم تا ۱۳ روز پنجشنبه ۱۲مرداد در مجتمع فرهنگی شهید مطهری منطقه آزاد انزلی واقع در طالب آباد برگزار خواهد شد.

در این مراسم که در آستانه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد،جمعی از مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی،فعالان فرهنگی،علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، کتابداران کتابخانه های عممی استان و نیز برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی حضور خواهند داشت.

در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی،دستگاه ها و سازمان های مشارکت کننده،کتابداران فعال و اعضای کمیته برگزاری این جشنواره تقدیر خواهند شد.همچنین تا پایان مرداد ماه، ۱۶مراسم اختتامیه نیز در سطح شهرستانی برای تقدیر از حضور گسترده مردم انجام خواهد شد که در آنها نیز از برگزیدگان شهرستانی تقدیر می شود.

هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک،نوجوان و بزرگسال برگزار شد و بیش از۲۲هزار نفر از مردم استان گیلان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.