شهرکرد-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای سال جاری مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد با همکاری دولت و مجلس سه برابر افزایش یافت که با وجود کمبود منابع مالی حرکت کم نظیری صورت گرفته است.

مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد ۳ برابر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پرویز فتاح  پیش از ظهر سه شنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در سال جاری میزان بودجه در نظر گرفته شده برای کمیته امداد به دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که با وجود دو برابر شدن سهمیه کشور، سهمیه چهارمحال و بختیاری نیز دو برابر می‌شود.
فتاح تصریح کرد: محور کار کمیته امداد اشتغال است و در سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان وام اشتغال به دو هزار نفر پرداخت شد که از این میزان ۱۸ میلیارد تومان در تعهد بانک‌ها و ۹ میلیارد تومان از منابع کمیته  امداد تامین شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مسکن پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین نیاز کمیته امداد است، افزود: اساسی‌ترین نیاز افراد مسکن است که در سال گذشته ۴۰ هزار واحد مسکونی ساخته و ۵۰ هزار واحد تعمیر شد.

وی خاطر نشان کرد: سهم کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال در سال گذشته  در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که امسال این سهمیه به هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده شده که دلیل افزایش این میزان سهمیه، ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه امداد و ولایت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان با اشاره به اینکه برای پرداخت وام‌های ضروری به افراد نیازمند، سقف وام برداشته شده است، گفت: کارمزد وام‌ها در ابتدا سه درصد بود که مقرر شد این میزان به ۲ درصد کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.