خرم آباد- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون رفت از مشکلات، تقویت اردوهای جهادی است.

راه برون رفت از مشکلات، تقویت اردوهای جهادی است
به گزارش قدس آنلاین، عباس گودرزی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی، اظهارکرد: جوانان در این اردوها با روحیه انقلابی و جهادی و با قصد خدمت به محرومین بدون هیچ چشم داشتی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با روحیه جهادی و انقلابی به پیروزی رسید و حیات انقلاب با روحیه جهادی و از خودگذشگی ادامه دارد .

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: اردوهای جهادی را رهبری پیشنهاد دادند و حمایت کردند و جایگزین جهاد سازندگی سابق شد و امروز تجلیل از اردوهای جهادی تجلیل از مقام جهاد و از خودگذشتگی است .

گودرزی اضافه کرد: برای برون رفت از مشکلات کشور نیاز است که اردوهای جهادی تقویت شود و تنها راه حل مشکلات، روحیه انقلابی و جهادی است .

وی بیان کرد: هر جایی‌که ضعفی وجود دارد به دلیل این بوده که نگاه انقلابی وارد نشده و امروز تفکر و نگاه انقلاب در عرصه فناوری، تکنولوژی حوزه دفاع و نظامی ورود پیدا کرده و توان موشکی ما سبب شده تا دشمن جرات کوچک‌ترین تحرکی نداشته باشد .

نماینده مردم بروجرد گفت: اگر امروز صنعت کشور مشکل دارد به دلیل این است که نگاه انقلابی در آن وارد نشده چون نگاه انقلابی در این عرصه وارد نشده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.