بجنورد- اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

اعضای شورای هماهنگی با نماینده مردم خراسان شمالی درخبرگان رهبری دیدار کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حضرت آیت الله مهمان نواز پیش از ظهر سه شنبه در این دیدار با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارزش فراوانی در نظام داشته که خداوند متعال نیز لطف ویژه ای به این شورا دارد گفت: شماها در مسیر و تثبیت حق قدم برمی دارید.

وی خطاب به این اعضاء این شورا گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانید، شما برای اجرایی کردن برنامه های مهم اسلامی و دینی انتخاب شده اید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز با تبریک این مناسبت به تشریح عملکرد یک ساله فعالیت های این مرکز پرداخت و گفت: از۱۲ مرداد سال گذشته تا کنون ۲۵۰ هزار مخاطب واقعی و بدون تکرار در مراسم های ملی و مذهبی استان شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد علی سالاری اظهار کرد: با احتساب مخاطبان تکراری بیش از ۹۰۰ هزار نفر در برنامه های ملی و مذهبی این استان حضور داشته اند.

وی تعداد مراسم های استان را ۸۱۲ مراسم عنوان کرد کرد و افزود: این مراسم ها در قالب بیش از ۲۰ هزار برنامه اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت به منظور آگاهی سازی و اطلاع رسانی بیش از ۱۷ هزار متر مربع بنر نیز چاپ و در سطح استان نصب شده بود که علاوه بر آن شورای هماهنگی بیش از ۶ هزار متر مربع بنر توزیع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.