بردسکن- دوندگان جاده ولایت پس از ۲ هزار کیلومتر روز سه شنبه با استقبال بسیار باشکوه مردم دهستان درونه و مسئولان شهر انابد قرار گرفتند.

دوندگان جاده ولایت وارد خاک خراسان رضوی شدند

سرپرست هشتمین کاروان دوندگان جاده ولایت در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این کاروان  متشکل از۲۵ نفر هستند که در بین آنها جوان ۱۸ ساله  تا پیرمرد ۷۹ ساله  حضور دارند.

امیر زارعی گفت: این کاروان برای هشتمین سال متوالی مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری شلمچه تا مشهد را طی طریق می کنند که امسال حرکت خود را ۲۸ تیرماه از مشهد شهدای شلمچه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه  شرکت کنندگان با عبور از ۶ استان خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ،فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی و ۴۵ شهر  همزمان با شب ولادت با سعادت امام رضا (ع) وارد مشهد مقدس و به زیارت حرم رضوی مشرف می شوند گفت:  هدف از برگزاری این حرکت فرهنگی ورزشی ترویج فرهنگ رضوی و احیاء جاده ولایت است. 

زارعی افزود:  این حرکت به صورت دوی امدادی است و هر دونده روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر با به دست گرفتن پرچم متبرک آستان قدس رضوی  این مسیر را  ادامه می دهد.

وی از استقبال بسیار خوب و باشکوه مردم دهستان درونه و  روستاهای مسیر و مردم و مسئولان شهر انابد  تقدیر کرد و گفت:  با توجه به اینکه شهر انابد به عنوان اولین شهر خراسان رضوی  به شمار می رود  و دروازه استان است با برنامه ریزی بسیار خوب مسئولان شهرستان  همه ساله  از دوندگان جاده ولایت استقبال باشکوهی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 با توجه به اینکه دوندگان جاده ولایت ظهر امروز نماز را در بقعه متبرکه امامزاده سید هاشم انابد  بوده اند قرار است ساعت ۱۸ امروز وارد شهر بردسکن شوند و طبق برنامه ریزی قبلی  مردم و مسئولان در گلزار شهدای بردسکن به استقبال این عزیزان خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.