خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از پلمب بیمارستان ایران در مکه و مدینه  تا  وزیری که مسئول دفتر رییس جمهور می شود

پلمب بیمارستان ایران در مکه و مدینه

قدس/ یک پزشک هلال احمر- عضو گروه اعزامی به سرزمین وحی- که هم اکنون در تهران است،   در پیامی که برای نزدیکانش فرستاده، می گوید: ۵ روز است که دوستانم در مدینه جای خواب ندارند. بیمارستان ایران را در مکه و مدینه پلمب کرده اند. به موجب این خبر، خروج یک تیم پزشکی ایرانی از عربستان شبیه دیپورت شدن بوده است. آن ها ناچار شده اند ابتدا به ترکیه بروند و سپس به ایران آمده اند. پس از بازگشت نیز هنوز هماهنگی برای سفر دوباره آن ها به عربستان انجام نشده است.

۶۵ دوتابعیتی در بدنه دولت

فارس/ جواد کریمی قدوسی- نماینده مجلس- می گوید در بحث کابینه یک خط قرمز هست و آن استفاده از مدیران دوتابعیتی است. بنده به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها اعلام می‌کنم «۶۵ دوتابعیتی در بدنه دولت» کارمی‌کنند.

وزیری که مسئول دفتر  می شود

خبرنگار/ پروین داد اندیش- همسر واعظی- وزیر کنونی مخابرات، می گوید: رئیس‌جمهور درباره ریاست دفترش با همسرم صحبت کرده‌ و –کم و بیش- قطعی شده است.

درباره کوپن تریاک ...

باشگاه خبرنگاران/ علی مؤیدی- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر- گفت: توزیع مواد مخدر دولتی مردود است و این کار در ایران شدنی نیست.

نرم‌افزار جاسوسی اسرائیل

خبرنگار/ نرم‌افزار «لیپیزان» در «گوگل‌پلی» که می تواند مانیتورینگ و فیلتر کردن ایمیل‌ها، پیامک‌ها، موقعیت و تماس‌های صوتی کاربران را انجام دهد، داده هایش را به سرویس جاسوسی اسراییل می دهد.

حمله سایبری؟

خبرنگار/ اینستاگرام محمدباقر قالیباف- شهردار تهران- از دسترس خارج شد.

فصل الخطاب

باشگاه خبرنگاران/ محمدنبی حبیبی-دبیر کل حزب موتلفه- درباره تعریف رجل سیاسی گفت: برای تعریف رجل سیاسی به تغییر قانون اساسی نیاز نیست و نظر شورای نگهبان در این باره فصل الخطاب است.

خداحافظی یک وزیر

 شفاف/ چیت چیان- وزیر نیرو- دیروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهمیرزاد استان سمنان، درباره حضورش در کابینه دوازدهم گفت: برادران بسیاری هستند که جای ما در کابینه بنشینند.

استدلال داماد ترامپ

ایسنا/ جارد کوشنر- داماد ترامپ- در یک سخنرانی پشت درهای بسته- که گویا قرار نبود رسانه ای شود- مدعی شد که تیم انتخاباتی ترامپ نمی‌توانسته با روسیه تبانی داشته باشد چون دفاتر این تیم با زحمت می‌توانستند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

علت برکناری مدیر ۱۰ روزه

باشگاه خبرنگاران/ سارا سندرز- سخنگوی کاخ سفید- علت برکناری اسکاراموچی- مدیر ارتباطات ۱۰ روزه کاخ سفید- را بددهنی او بیان کرده است، اما برخی منابع آگاه در کاخ سفید می گویند اخراج وی به درخواست «جان کلی» - رئیس دفتر جدید ترامپ- بوده است.

بهای حمله به دموکراسی آمریکایی

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته فرانت نیوز، مک کین- سناتور جمهوریخواه آمریکا- در واکنش به دستور رئیس جمهور روسیه برای اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از روسیه گفت: اخراج دیپلمات‌های ما غافلگیرکننده نیست، زیرا پوتین و نوچه‌هایش، بهای حمله به دموکراسی آمریکا را می‌پردازند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.